Menü

Lépjen kapcsolatba velünk

Segítünk utazásának megszervezésében

Ellenőrizze a foglalása állapotát és részleteit

A foglalást megerősítő e-mail újraküldése
Ellenőrizze a foglalása részleteit és állapotát

Megnézheti foglalási állapotát a Felhasználói felületen. Ehhez jelentkezzen be vagy regisztráljon a foglalásakor használt e-mail-címmel, majd menjen a "Foglalásaim" menüpontra.

Ugrás a fiókhoz
Ellenőrizze a foglalása állapotát bejelentkezés nélkül

A foglalással kapcsolatos leggyakrabban feltett kérdések

Foglalásom

  • A foglalás megerősítése hiányzik. Hogy ellenőrízzem a státuszát?

    A foglalás visszaigazolását mailben küldjük a jegyek lefoglalása és megvásárlása után. A foglalás aktuális státuszát megnézheted az eSky Felhasználói felületén levő profilodban a „Foglalásaim” fülben vagy ezen a linken (megadva a foglalási számot és a foglaláskor használt e-mail címet).

    Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
    Véleményem szerint ez az írás:
    Köszönjük a véleményét!
  • A beszállókártya hiányzik.

    A beszállókártyákat elküldjük e-mail címedre 8-48 órával a repülés előtt. Ha utazásod több repülőútból áll, az egyes beszállókártyákat külön e-mailekben küldjük majd el Neked mindegyik megkezdése előtt 48-8 órával. 

    Ha utazásodig kevesebb mint 8 óra van hátra és nem kaptad meg a beszállókártyákat tartalmazó e-mailt, ellenőrizd a SPAM mappát és nézd meg azt is, hogy helyes e-mail címet adtál-e meg. Lehetséges, hogy a beszállókártyák egy másik e-mail címedre jutottak el.

    Figyelem! Azon repülőjáratok esetén, amelyeknél a bejelentkezésnél plusz információkra van szükség, a beszállókártyákat akkor küldik ki, ha a kért információk nem hiányoznak. Ha a foglalás több utasra vonatkozik, ellenőrízd, hogy mindannyiuk adatait megadtad.

    Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
    Véleményem szerint ez az írás:
    Köszönjük a véleményét!
  • Hogyan vásárolhatok plusz csomagnak helyet?

    A feladandó csomagot a jegy vásárlásakor adhatod hozzá, de nem később, mint a repülőút megkezdése előtt 48 órával.

    Például: 

    Ryanair (repülés egy szakaszára/fejenként):

    • 10 kg, 1 db poggyász 55 x 40 x 20 cm – 4444 HUF – 9200 HUF*
    • 20 kg, 1 db poggyász 81 x 119 x 119 cm – 8430 HUF – 16860 HUF*

    Wizzair (repülés egy szakaszára/fejenként):

    • 10 kg, 1 db poggyász – 3065 HUF – 9120 HUF*
    • 20 kg, 1 db poggyász – 5058 HUF - 16860 HUF*
    • 32 kg, 1 db poggyász – 7740 HUF – 24294 HUF*

    Többi légitársaság - [nézd meg itt]

    * Az árakat a légitársaságok határozzák meg és módosíthatják őket. A megadott összegek tájékoztató jellegűek.

    Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
    Véleményem szerint ez az írás:
    Köszönjük a véleményét!
  • Hogy vásárolhatok elsőbbségi helyfoglalást?

    A fedélzetre elsőként való beszállást a jegy vásárlásakor vásárolhatsz, de nem később, mint a repülőút megkezdése előtt 48 órával.

    Figyelem! A fedélzetre elsőként való felszállás lehetősége korlátozott, és lehet, hogy nem elérhető.

    Például: 

    Ryanair (repülés egy szakaszára/fejenként):

    • Fedélzetre lépés elsőbbségi sorban, magaddal vihetsz egy max. 40 x 20 x 25 cm méretű táskát és egy max. 55 x 40 x 20 cm méretű, max. 10 kg-os kézipoggyászt 2145-5977 HUF* áron.

    Wizzair (repülés egy szakaszára/fejenként):

    • Fedélzetre lépés elsőbbségi sorban, magaddal vihetsz egy max. 40 x 30 x 20 cm méretű, max. 10 kg-os táskát és egy max. 50 x 40 x 23 cm méretű, max. 10 kg-os kézipoggyászt 1610-10193 HUF* áron.

    * Az árakat a légitársaságok határozzák meg és módosíthatják őket. A megadott összegek tájékoztató jellegűek.

    Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
    Véleményem szerint ez az írás:
    Köszönjük a véleményét!
  • Hogyan vásárolhatok helyválasztási lehetőséget a repülőre?

    A légitársaságok foglalási rendszerei véletlenszerűen osztják az ülőhelyeket. Ha társasággal utazol, a szolgáltató szétülteti az együtt utazókat (ez alól az egyetlen kivétel az az eset, amikor gyerek utazik a gondviselőjével). Az ilyen kellemetlenség elkerülése érdekében érdemes helyválasztási lehetőséget vásárolni. 

    A szolgáltatás megvásárolható a jegy foglalásakor (csak a légitársaságok egy részénél) vagy úgy, hogy felveszed a kapcsolatot velünk (az alábbi kérdőív segítségével). 

    A helyfoglalás fizetős szolgáltatás, ára függ a légitársaságtól és a kiválasztott helytől. A kérésre válaszul kollégáink információt küldenek a kiválasztott helyekkel és a foglalás árával kapcsolatban.

    A szolgáltatás díja fejenként 1456-8430 HUF között változik (minden egyes repülésért)*.

    Figyelem! A szabad helyek száma a repülőben dinamikusan változik, az általad kívánt hely foglalt is lehet.

    * Az árakat a légitársaságok határozzák meg és módosíthatják őket. A megadott összegek tájékoztató jellegűek.

    Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
    Véleményem szerint ez az írás:
    Köszönjük a véleményét!
  • Szeretném törölni a foglalást. Hogy kell ezt csinálni?

    A legtöbb olcsó légitársaságnál (pl. A Ryanairnél, a Wizzairnél, az easyjetnél és a Laudamotionnél) a megvásárolt jegy visszaváltása nem lehetséges. A légitársaságok a vásárlás feltételeinél feltüntetik, hogy a jegyek nem visszaválthatók.

    Menetrend szerinti légitársaságok (pl. LOT, Lufthansa, Air France) esetén a szabályzatban meg van fogalmazva, hogy lehet visszaváltani a jegyeket.

    Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
    Véleményem szerint ez az írás:
    Köszönjük a véleményét!
  • Segítségre van szükségem a repülőtéren. Mit tegyek?

    Ha asszisztens segítségére van szükséged a repülőtéren, ezt a jegy megvásárlása után közvetlenül jelezni kell. Erről a tényről értesíteni kel a repülőteret - az adott légitársaság vagy repülőtér feltételeitől függően.

    Az ilyen jellegű segítség ingyenes és jár fogyatékosoknak és mozgáskorlátozottaknak.

    Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
    Véleményem szerint ez az írás:
    Köszönjük a véleményét!
  • A repülés időpontjának megváltoztatásával kapcsolatos információ

    Ha a légitársaság megváltoztatja a repülés időpontját, tájékoztat róla. A változásról azon az e-mailen tájékoztatunk, amelyet megadtál a foglaláskor. 

    Az értesítés címe a következő lesz: 
    FONTOS! Menetrendváltozás, repülőjegy [foglalásod száma].

    FIGYELEM! Az új jegyet a megváltozott időponttal azon az e-mailen láthatod, amelyet megadtál a foglaláskor.

    Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
    Véleményem szerint ez az írás:
    Köszönjük a véleményét!

Online bejelentkezés

  • Tévedés az online bejelentkezés során
    Ha az utasok adatainak megadása során a bejelentkező adatlapon vagy az önálló online bejelentkezés közben hiba merült fel, haladéktalanul vedd fel velünk a kapcsolatot.
    Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
    Véleményem szerint ez az írás:
    Köszönjük a véleményét!

A foglalás módosításai

  • Hogyan változtassam meg a repülés dátumát?

    A repülés időpontjának megváltoztatása az adott légitársaságtól függ. Az olcsó légitársaságok egy része csak pótdíj ellenében teszi ezt lehetővé (szolgáltatótól függően ez akár 61300 HUF is lehet), más szolgáltatók pedig csak egyes tarifák esetén engedélyezik.

    A dátum módosítási költsége minden utast terheli, minden repülésért (minden egyes repülőút-szakaszért). Ezen kívül eltérés lehet az eredetileg megvásárolt és az új jegy ára között. A légitársaságok nem utalják vissza a különbözetet, ha az új jegy ára alacsonyabb, mint a korábban vásárolté.

    Egyes esetekben az eSky 3830 HUF ügynöki költséget számol fel a repülőjegy módosításaiért, amelyet beleszámol a végleges módosítási költségbe. A költség minden utast terheli, akivel kapcsolatos a módosítás.

    Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
    Véleményem szerint ez az írás:
    Köszönjük a véleményét!
  • Hogyan javítsam vagy módosítsam az utas adatait?

    A légitársaságok nagy részénél nincs lehetőség az adatok módosítására. Lehetőség van a hibás adatok kijavítására, de a javítás költsége az adott légitársaság szabályzatától függ.

    Minden hibás információ, amely a jegyen található, pl:

    • elírás az utas nevében
    • hibás születési dátum
    • az utas megnevezése (Úr/Hölgy)
    • az utas típusa (Felnőtt/Gyerek)

    azonnal jelzendő. Munkatársaink ellenőrzik a felsorolt hibák kijavításának lehetőségét, tájékoztatást adnak az esetleges költségekről és felveszik a kapcsolatot a légitársasággal, hogy kijavítsák a jegyen található adatokat.

    Figyelem! Az ékezetek hiánya nem hiba, a légitársaságok nem használják őket. Ugyanez érvényes a többtagú nevekben szereplő kötőjelekre és szünetekre is.

    Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
    Véleményem szerint ez az írás:
    Köszönjük a véleményét!

Számla

  • Szeretnéd megváltoztatni a számlán a vásárló adatait?

    A vásárló (nem az utas!) adatainak megváltoztatására lehetőség van a jegy megvásárlását követő 30 napig. Az eSky lehetővé teszi a következő módosításokat:

    • magánszemélyről más magánszemélyre
    • magánszemélyről cégre

    Nem lehetséges egyik cégről másik cégre vagy cégről magánszemélyre módosítani.

    Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
    Véleményem szerint ez az írás:
    Köszönjük a véleményét!
  • Miért szerepel a számlán két összeg különböző valutában?

    Ha a vásárlást pl. lengyel cég végzi, a jogi előírásoknak megfelelően két összeget kell feltüntetni a számlán. Az egyik az az összeg, amelyért a szolgáltatást megvásárolták, a másik pedig átszámítva más valutára (PLN).

    Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
    Véleményem szerint ez az írás:
    Köszönjük a véleményét!

Kapcsolati űrlap – foglalási szolgáltatás

A munkaóráink:

Hétfő-Péntek: 9:00 - 17:00

Igyekszünk, hogy minél gyorsabban válaszoljunk.

Hogyan segíthetünk önnek?

Sürgős ügy? Hívjon fel minket