Menü

Segítségre van szüksége?

Kezelje a foglalását, és nézze meg a leggyakoribb kérdésekre adott válaszokat

Ellenőrizze a foglalása állapotát, és kezelje a foglalását

A foglalást megerősítő e-mail újraküldése
Kezelje a foglalását

Az Ön fiókjával könnyedén:
  • megnézheti a foglalási számát és állapotát,
  • kérheti az utazása dátumának módosítását,
  • megtudhatja, hogyan végezze el az online utasfelvételt,
  • fizethet a feladott poggyászért és az elsőbbségi beszállásért,
  • ellenőrizheti a célországban szükséges okmányokat és az érvényben lévőbiztonsági szabályokat,
  • ellenőrizheti a vízumkötelezettségeket, és beszerezheti a vízumát vagy az ESTA-engedélyét,
  • foglalhat akciós szállást, köthet biztosítást és bérelhet autót.

  • Jelentkezzen be, vagy regisztráljon a foglaláshoz használt e-mail címmel.

    Lépjen be az Ön fiókjába
    Ellenőrizze foglalása állapotát belépés nélkül - itt

    A foglalással kapcsolatos leggyakrabban feltett kérdések

    Jelenlegi információk

    • A jelenlegi ukrajnai helyzet miatt van-e változás a repülőgépek menetrendjében?

      Jelenleg a járatok túlnyomó többsége a menetrend szerint közlekedik. Ha nem kap tájékoztatást az eSky-tól vagy a légitársaságtól a törlésről vagy az átütemezésről, a járata az eredeti tervek szerint indul és érkezik majd meg.

      Ha törölni szeretné az utazást vagy módosítani a dátumát, a légitársaságok a viteldíj feltételeinek megfelelően elbírálják a kérelmét.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • A járatomat törölték. Mi történik ezután?

      Törölte a járatát a légitársaság? Cserébe Ön jogosult új repülési dátum választására vagy jegyvisszatérítésre. Visszatérítés esetén például utalványt, felhasználható pontokat vagy pénzt kaphat. A visszatérítés formájáról a légitársaság dönt. Az eSky-nál, akárcsak a légitársaságoknál, van visszatérítési eljárásunk, hogy a legjobb megoldásban részesüljön. A légitársaság általi járattörlési eljárás lefolyása attól függ, hogy az eSky vagy közvetlenül a légitársaság veszi fel Önnel a kapcsolatot a foglalásával kapcsolatban (további információ a légitársaságok által kezelt eSky-foglalásokról). Arról, hogy ki kezeli a foglalását, abban az e-mailben talál információt, amelyet a repülőjeggyel együtt küldtünk Önnek.

      • Az eSky veszi fel velem a kapcsolatot

        Ha a járattörlési információkat az eSky-on keresztül küldték el az Ön e-mail-címére, a visszatérítési eljárás a következő:

        • Tájékoztatjuk Önt járatának a légitársaság általi törléséről.
        • A rendelkezésre álló visszatérítési lehetőségekkel kapcsolatos információkért felvesszük a kapcsolatot a forródróttal.
        • Az információ megérkezése után üzenetet küldünk Önnek a rendelkezésre álló visszatérítési lehetőségekről: visszatérítés a számlájára, utalvány vagy pontok. A visszatérítés módja teljes mértékben a légitársaságtól függ.
        • Ön kiválasztja az Önnek legmegfelelőbb visszatérítési lehetőséget.
        • Állapotváltozás vagy hosszabb hívásvárakozás esetén e-mailben értesítjük Önt.
        • Ha a foglalása több jegyből áll, akkor egy vagy több külön üzenetben küldünk tájékoztatást az elérhető visszatérítési lehetőségekről.
      • A légitársaság veszi fel velem a kapcsolatot

        Ha a járat törlésével kapcsolatos információkat közvetlenül a légitársaság küldte el az Ön e-mail-címére, akkor a járatátütemezési vagy visszatérítési eljárás csak a légitársaság irányelveiből következik. Ebben az esetben minden információt közvetlenül a légitársaságtól kap, beleértve a következő lépésekkel kapcsolatos információkat, a rendelkezésre álló visszatérítési lehetőségek listáját, valamint az ügy állapotáról szóló értesítéseket. A visszatérítéshez kérjük, kövesse a megadott információkat, és forduljon közvetlenül a légitársasághoz, pl. e-mailben vagy telefonon.

      Ne feledje! A fel nem használt jegyek visszatérítése fedezi a jegy árát és a repülőtéri díjakat. A jegyhez tartozó egyéb termékek vagy eSky-szolgáltatások nem téríthetők vissza.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Szeretném lemondani vagy átütemezni a járatomat

      Tervei megváltoztak, és nem tudja felhasználni a megvásárolt repülőjegyeket? Sajnos nem mindig lehetséges önként átütemezni vagy lemondani repülőjáratát, és visszakapni a pénzét. Ha szeretné lemondani utazását vagy módosítani szeretné annak dátumát, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az Ön eSky fiókjában a „Foglalásaim” lapon keresztül (ha nincs fiókja, hozzon létre egyet és importálja a foglalást, majd töltse le az eSky mobilalkalmazást a foglalásokhoz való azonnali hozzáféréshez). Az, hogy visszatérítheti-e a jegyet, vagy módosíthatja-e az utazás dátumát, a légitársaságtól és a vásárolt jegy árától függ. A legtöbb légitársaság nem teszi lehetővé az utazás lemondását és a jegy visszatérítését. Ha módosítani szeretné a repülési dátumot, a legtöbb légitársaságnál ezt megteheti, de felár ellenében (drágább viteldíjak esetén az ilyen módosítás ingyenes is lehet). Ráadásul a légitársaságok általában nem térítik vissza a különbözetet, ha a jegy ára a változtatás után alacsonyabb, mint az eredeti jegyár.

      Tudjon meg többet az utazása lemondásáról és a repülőjegye visszatérítéséről itt.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Mennyi ideig kell várnom a visszatérítésre egy törölt repülőjárat után?

      Visszatérítésre vár egy fel nem használt jegyért? Biztos lehet benne, hogy megkapja a pénzét, ha a légitársaság beleegyezett ebbe. Sajnos időnként előfordulnak olyan helyzetek, amikor a megnövekedett visszatérítési igények miatt a légitársaságok meghosszabbíthatják a visszatérítési várakozási időt.

      Felhívjuk figyelmét, hogy a légitársaság által törölt járat visszatérítésének várakozási ideje teljes mértékben a légitársaság döntésétől függ.

      Tekintse meg az alábbi információkat arról, hogy ki fog Önnel kapcsolatba lépni a visszatérítéssel kapcsolatban (további információ a légitársaságok által kezelt eSky-foglalásokról).

      Ha a foglalását az eSky kezeli (ezt az információt az általunk a jeggyel együtt küldött e-mailben találja meg), járattörlési értesítést küldünk Önnek, és a lehető leghamarabb megkezdjük a munkát annak érdekében, hogy a légitársaságtól visszatérítést kapjunk az Ön részére. Tájékoztatást kapunk a légitársaság által kínált visszatérítési formákról, és kézben tartjuk az ügyét annak befejezéséig. Folyamatosan tájékoztatjuk az elérhető visszatérítési lehetőségekről és kérvényének aktuális állapotáról. Egyes légitársaságok a számlára vagy a kártyára történő visszatérítésen felül repülőjegyek vásárlására felhasználható utalványok vagy pontok formájában is kínálnak visszatérítést. Az utalvány vagy a pontok választásakor a visszatérítés sokkal gyorsabb, mint a számlára vagy kártyára történő utalás esetén.

      Ha a foglalását közvetlenül a légitársaság kezeli (ezt az információt az általunk a jeggyel együtt küldött e-mailben találja meg), minden információt megkap a visszatérítésekről, a visszatérítés lehetséges formáiról és a kérvények légitársaságtól érkező elbírálásának határidejéről a foglalás során megadott e-mail-címre. A légitársaság emellett tájékoztatja Önt ügyének állapotáról, és megad minden további információt a törölt foglalással kapcsolatban. Ha szeretné tudni kérvényének aktuális állapotát és a visszatérítési várakozási időt, kérjük, forduljon közvetlenül a forródróthoz e-mailben vagy telefonon, hogy minden szükséges információt megkapjon. Felhívjuk figyelmét, hogy a repülőjegyek megvásárlására felhasználható utalvány vagy pontok választása esetén a visszatérítési folyamat sokkal gyorsabb, mint a számlájára vagy kártyájára történő utalás esetén.

      Ne feledje! A visszatérítés lehetősége attól a légitársaságtól függ, amelytől a jegyét vásárolta.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Milyen típusú visszatérítést kapok a törölt járatomért?

      Kíváncsi, hogy az eSky-on vásárolt, fel nem használt repülőjegy után milyen formában jár visszatérítés, és hogyan kapja meg az összeget? A légitársaságok által elfogadott gyakorlatnak megfelelően a törölt járat visszatérítése a jegy és a közvetlenül a légitársaságnál vásárolt kiegészítő szolgáltatások költségét fedezi.

      A visszatérítés formája teljes mértékben a légitársaság döntésétől függ. A légitársaságok általában csak utalvány vagy pontok formájában kínálnak visszatérítést, amelyeket egy másik jegy vásárlására lehet felhasználni. Egyes légitársaságok engedélyezik a pénzbeli visszatérítést.

      Ne feledje! A visszatérítés csak a foglalásában szereplő törölt járatokra vonatkozik. A légitársaságok nem térítik vissza a menetrend szerint közlekedő járatok árát.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Mikor és hogyan kapok visszatérítést a lemondott repülőjegy+hotel csomagért?

      Kíváncsi, hogyan és milyen gyorsan kap visszatérítést egy lemondott eSky Repülőjegy+Hotel csomagfoglalásért? Az utazási csomagokról és a kapcsolódó utazási megállapodásokról szóló törvény értelmében a visszatérítési folyamat legfeljebb 14 napig tart.

      Az összeget ugyanazzal a fizetési móddal térítik vissza, mint amellyel a vásárlás történt. A visszatérítése feldolgozását követően haladéktalanul értesítjük e-mailben.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Mi az az eSky Wallet, és mik az előnyei?

      Küldtünk Önnek egy e-mailt az eSky Wallet választásának lehetőségéről, vagy tájékoztatást kapott erről a megoldásról, és kíváncsi, hogy mi ez és mikor használhatja? Az eSky Wallet egy elektronikus pénztárca, amelynek köszönhetően promóciós kampányok részeként az eSky-on felhasználható pénzt kap, vagy gyors visszatérítéshez jut egy fel nem használt repülőjegy foglalása után, és extra előnyökhöz is juthat.

      Csak akkor tudja használni, ha üzenetet kapott tőlünk a visszatérítés eme módjának választásának lehetőségéről, vagy ha promóciós kampányok vesz részt.

      Tudjon meg többet az eSky Walletről – itt.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • A világ körüli utazás szabályai. Hová utazhatok?

      El szeretne utazni, de nem tudja, hova repüljön és hogyan készüljön fel egy külföldi útra? Ilyen helyzetben érdemes megbízható forrásokat igénybe venni, mert a világ körüli utazás szabályai gyorsan változnak és az egyes országok hatóságaitól függenek. A változások magukban foglalhatják a repülőtéren bemutatandó okmányok típusát, érkezéskor az általános magatartási szabályokat, vagy az érkezés ideiglenes felfüggesztését.

      A megbízható naprakész információk elolvasása és az utazások nyugodt megtervezése érdekében tekintse meg azt az oldalt, ahol a világ országai által megkövetelt szabályokról és dokumentumokról gyűjtöttünk információkat itt.

      Mielőtt elindulna, olvassa el annak az országnak a hivatalos közleményeit, ahová utazik.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Utazás előtt kell végeznem COVID-19 tesztet?

      Utazást tervez, vagy már van is jegye, de keresi a legfrissebb információkat arról, hogy az utazás előtt kell-e COVID-19 tesztet végeznie?

      • Ha már rendelkezik jeggyel, az Ön eSky-fiókja „Foglalásaim” lapján találhat információt arról, hogy az ország, ahová utazik, és az esetleges transzferországok megkövetelnek-e negatív COVID-19 teszteredményt. Ha nincs fiókja, hozzon létre egyet, és importálja a foglalását.
      • Ha még csak tervezi az utazást, és nincs eSky-jegye, itt elolvashat minden fontos információt a határátlépés szabályairól, beleértve az esetleges tesztek elvégzésének szükségességét egy erre a célra kialakított weboldalunkon.

      A világ egyes országai megkövetelik a COVID-19 tesztet az utazás előtt, és negatív teszteredmény bemutatását érkezéskor.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Hogyan léphetek kapcsolatba az eSky-jal?

      Fel kell vennie velünk a kapcsolatot a foglalásával kapcsolatban? Tekintse meg az alábbi információkat, hogyan teheti ezt meg, hogy azonnali segítséget kaphasson tőlünk.

      • Ha az utazás előtt szeretne kapcsolatba lépni velünk a foglalásával kapcsolatban, kérjük, használja az Ön eSky-fiókja „Foglalásaim” lapját. Az Ön fiókjával:
        • megnézheti a foglalási számát és állapotát,
        • kérheti a dátum módosítását, vagy lemondhatja az utazást,
        • megtudhatja, hogyan végezze el az online utasfelvételt,
        • fizethet a feladott poggyászért és az elsőbbségi beszállásért,
        • ellenőrizheti a célországban szükséges okmányokat és az érvényben lévőbiztonsági szabályokat,
        • ellenőrizheti a vízumkötelezettségeket, és beszerezheti a vízumát vagy az ESTA-engedélyét,
        • foglalhat akciós szállást, köthet biztosítást és bérelhet autót.

        Ha nem regisztrált felhasználó, hozzon létre egy fiókot és importálja a foglalását. Illetve érdemes használni az eSky mobilalkalmazást is, amelynek köszönhetően bármikor és bárhol azonnal hozzáférhet a foglalásaihoz.

        Ha még az utazás előtt szeretné felvenni velünk a kapcsolatot valami mással kapcsolatban, az itt található kapcsolatfelvételi űrlap segítségével írhat nekünk.

      • Ha utazás közben van szüksége segítségre, hívhatja a jegyen található számot. A forródrót hétfőtől péntekig él 9:00 és 16:00 között.
      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • A visszatérítés összege alacsonyabb, mint a foglalásom teljes összege. Miért?

      Kíváncsi, hogy a járatlemondás visszatérítésének összege miért alacsonyabb, mint az eSky-foglalásáé? Minden attól függ, hogy milyen szolgáltatásokat vásárolt a jeggyel, és milyen döntést hozott a légitársaság a visszatérítés összegével kapcsolatban. A fent említett összeg nem tartalmazza például a szolgáltatási díjat és az eSky-on vásárolt kiegészítő szolgáltatásokat.

      Egyes esetekben a légitársaságok a lemondott foglalások árát külön fizetésben térítik vissza, pl. meghatározott utasok esetében, ha a foglalás egy csoportra szóló jegyeket tartalmazott, vagy a légitársaság által kínált további szolgáltatásokat tartalmazott, mint pl. kiegészítő poggyász, helyfoglalás stb.

      Mit tartalmaz a visszatérítés összege? Tudjon meg többet >>

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!

    Online utasfelvétel

    • Hol találhatok linket az online utasfelvételhez?

      Tudja, hogy repülőút előtt el kell végeznie az utasfelvételt és le kell töltenie a beszállókártyáit, de keresi, hogy ezt hol hajthatná végre? Minden attól függ, hogy közvetlenül a légitársaság vagy az eSky keresi fel Önt ( további információ a légitársaságok által kezelt eSky-foglalásokról ). A vonatkozó információkat abban az e-mailben találja meg, amelyet a repülőjeggyel együtt küldtünk Önnek.

      • Az eSky vagy a légitársaság keresett meg, de az eSky-on vásároltam utasfelvételt

        Az utasfelvételi űrlapra mutató hivatkozást az Ön eSky-fiókja „Foglalásaim” lapján találja. Ha nincs fiókja, hozzon létre egyet, és importálja a foglalást. Ezt a linket a jegyében is megtalálja. Használhatja az eSky mobilalkalmazását is, melynek köszönhetően bármikor, bárhol azonnal hozzáférhet foglalásaihoz. Ha legkésőbb az indulás előtt 7 nappal nem kapjuk meg Öntől a szükséges adatokat, e-mailben emlékeztetőt küldünk az űrlap hivatkozásával.

      • A légitársaság keresett meg

        Az online utasfelvétellel kapcsolatos információkat közvetlenül a légitársaságtól kapja meg az e-mail-címére. A szükséges adatok megadásával saját maga elvégezheti az utasfelvételt a légitársaság honlapján.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Online utasfelvétel lépésről lépésre

      Gyakran tájékoztatjuk Önt arról, hogy repülőút előtt el kell végeznie az utasfelvételt és le kell töltenie beszállókártyáit. Miért fontos az online utasfelvétel, és hogyan kell végrehajtani?

      Az online utasfelvétellel elkészítheti a beszállókártyáit, így felszállhat a repülőgépre. Ha népszerű olcsó légitársaságokkal (például Ryanair, Wizz Air, Laudamotion) repül, ki kell nyomtatni a beszállókártyát. Kinyomtatott beszállókártya nélkül előfordulhat, hogy megtagadják Öntől a beszállást, vagy külön díjat kell fizetnie a repülőtéren.

      Az utasfelvételi folyamat légitársaságonként változik, attól függően, hogy az eSky vagy a légitársaság keresi meg Önt (további információ a légitársaságok által kezelt eSky-foglalásokról). A vonatkozó információkat abban az e-mailben találja meg, amelyet a repülőjeggyel együtt küldtünk Önnek.

      • Az eSky vagy a légitársaság keresett meg, de az eSky-nál fizettem az utasfelvételért

        Az utasfelvételt mi fogjuk elvégezni az Ön nevében. Ehhez bizonyos esetekben szükségünk lesz az Ön és az Önnel utazók adataira.

        • Az adatlapra mutató hivatkozást az Ön eSky-fiókja „Foglalásaim” lapján találja. Ha nem regisztrált felhasználó, hozzon létre egy fiókot, és importálja a foglalást. Illetve érdemes használni az eSky mobilalkalmazást is, melynek köszönhetően bármikor és bárhol azonnal hozzáférhet foglalásaihoz. Ezenkívül az utasfelvételi űrlap linkje megtalálható a jegyével együtt küldött e-mailben.
        • Az űrlap segítségével a lehető leghamarabb adja meg az összes szükséges adatot. Ennek köszönhetően könnyedén el tudjuk végezni az utasfelvételt és elküldeni a beszállókártyákat, miután a légitársaságok ezt lehetővé tették.
          Figyelem! Előfordulhat, hogy az indulás előtt kevesebb mint 48 órával történő adatszolgáltatás esetén az utasfelvétel nem lehetséges.
        • Beszállókártyái a menetrend szerinti indulási idő előtt 48-8 órával lesznek elérhetők az Ön eSky-fiókjában, ahonnan le kell tölteni azokat. Ahhoz, hogy ez az eljárás helyes legyen, minden utas adatait meg adni. Ha nem regisztrált felhasználó, hozzon létre egy fiókot, és importálja a foglalását.
        • Ezenkívül 48-8 órával az indulás előtt elküldjük beszállókártyáit a jegyfoglaláskor megadott e-mail-címre. Ha már kevesebb mint 8 óra van hátra a repülésig, és még nem kapott e-mailt a beszállókártyáival, lépjen be az Ön eSky-fiókjába és töltse le azokat, vagy ellenőrizze a SPAM mappát, és ellenőrizze, hogy milyen e-mailt használt a foglalás során.
        • A beszállókártyákat ki kell nyomtatni és fel kell mutatni a repülőtéren az utasfelvételkor használt személyazonosító okmánnyal együtt. Ne feledje! Ha az utazása több repülőútból áll, a beszállókártyákat külön megosztjuk az Ön eSky-fiókjában, és külön e-mailben küldjük el minden járat indulása előtt 48-8 órával.
      • A légitársaság keresett meg

        Az online utasfelvétellel kapcsolatos összes részletet a légitársaságtól kapja meg. Az utasfelvételt a légitársaság honlapján kell elvégezni az eSky-on történő foglaláskor megadott e-mail-cím használatával.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Mikor kapom meg a beszállókártyáimat, és hol találom meg azokat?

      Az utazására készül, és szeretné letölteni a beszállókártyákat? Az, hogy hol találja meg a beszállókártyákat, attól függ, hogy az eSky vagy közvetlenül a légitársaság veszi-e fel Önnel a kapcsolatot ( további információ a légitársaságok által kezelt eSky-foglalásokról ). A vonatkozó információkat abban az e-mailben találja meg, amelyet a repülőjeggyel együtt küldtünk Önnek.

      • Az eSky vagy a légitársaság keresett meg, de az eSky-nál fizettem az utasfelvételért

        Beszállókártyái a menetrend szerinti indulási idő előtt 48-8 órával válnak elérhetővé az Ön eSky-fiókjában. Ha nincs fiókja, hozzon létre egyet, és importálja a foglalást. Emellett érdemes az eSky mobilalkalmazást is használni, melynek köszönhetően bármikor, bárhol azonnal hozzáférhet foglalásaihoz. Az indulás előtt 48-8 órával a beszállókártyákat el is küldjük a jegyfoglaláskor megadott e-mail-címére. Ha az utazása több járatból áll, a beszállókártyákat külön osztjuk meg az Ön eSky-fiókjában, és külön e-mailben küldjük el – 48-8 órával minden járat indulása előtt.

        1. példa

        Ha:

        • Varsóból Londonba repül június 1-jén, 15 órakor,
        • Londonból Varsóba repül június 7-én, 19 órakor.

        A beszállókártyákat megkapja:

        • a Varsóból Londonba repülő járatra leghamarabb május 30-án, 15 órakor (legkésőbb június 1-jén, 7 órakor),
        • a Londonból Varsóba repülő járatra leghamarabb június 5-én, 19 órakor (legkésőbb június 7-én, 11 órakor).

        2. példa

        Ha:

        • Varsóból Tenerifére repül június 1-jén, 9 órakor, barcelonai átszállással, ahonnan június 1-jén 13 órakor indul a járata (MultiLine járat),
        • Teneriféről Varsóba repül június 7-én, 12 órakor, frankfurti átszállással, ahonnan június 7-én, 18 órakor indul a járata (MultiLine járat)

        A beszállókártyákat megkapja:

        • a Varsóból Barcelonába repülő járatra leghamarabb május 30-án 9 órakor (legkésőbb június 1-jén, 1 órakor),
        • a Barcelonából Tenerifére repülő járatra leghamarabb május 30-án 13 órakor, (legkésőbb június 1-jén 5 órakor),
        • a Teneriféről Frankfurtba repülő járatra leghamarabb június 5-én 12 órakor (legkésőbb június 7-én, 4 órakor),
        • a Frankfurtból Varsóba repülő járatra leghamarabb június 5-én 18 órakor (legkésőbb június 7-én, 10 órakor).

        Ha már kevesebb mint 8 óra van hátra a repülőútig, és még nem kapott e-mailt a beszállókártyáival, lépjen be az Ön eSky fiókjába, vagy ellenőrizze a SPAM mappát, és győződjön meg arról, hogy a foglaláskor a megfelelő e-mail-címet használta. Lehet, hogy a beszállókártyái egy másik postafiókjába lettek elküldve.

        Figyelem! Ha olyan járatokról van szó, amelyeknél további részleteket kell megadni az utasfelvételi űrlapon, a beszállókártyák csak a szükséges adatok megadása után lesznek elküldve. Ha foglalása további utasokat is tartalmaz, győződjön meg arról, hogy mindegyikük adatait megadta.

      • A légitársaság keresett meg

        Ha saját maga végzi el az online utasfelvételt a légitársaság honlapján, a beszállókártyáit az utasfelvételt követően töltse le a légitársaság tájékoztatása szerint.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Ki kell nyomtatnom a beszállókártyát?

      Kíváncsi, miért tájékoztatjuk gyakran arról, hogy a letöltött beszállókártyákat ki kell nyomtatni, mielőtt elindul a repülőtérre? Előfordulhat, hogy egyes légitársaságok nem fogadják el az okostelefon vagy más mobileszköz képernyőjén megjelenő PDF-formátumú beszállókártyákat. A kinyomtatott beszállókártya garantálja, hogy felszállhat a gépre.

      Annak érdekében, hogy biztos felszállhasson a gépre, töltse le és nyomtassa ki az eSky által küldött vagy az Ön fiókjából letöltött beszállókártyákat.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Hiba az online utasfelvétel során

      Hiba történt az utas adatainak a bejelentkezési űrlapon történő megadása közben, vagy amikor saját maga végezte az online utasfelvételt? A lehető leghamarabb értesítsen minket az itt található kapcsolatfelvételi űrlap segítségével.

      Kivizsgáljuk, mi történt, és egyéb utasfelvételi lehetőségeket javasolunk, hogy nyugodtan utazhasson.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!

    Poggyász

    • Hogyan fizethetek a poggyászért?

      Kíváncsi, hogyan adhat hozzá plusz fizetős poggyászt jegyfoglaláskor, vagy már van jegye, és további poggyászt szeretne vásárolni? A feladott poggyász megvásárolható az eSky-on jegyfoglaláskor vagy utána, de legkésőbb az indulás előtt 48 órával.

      Ha poggyászt szeretne vásárolni, lépjen az Ön eSky-fiókja „Foglalásaim” fülre. Ha még nem rendelkezik fiókkal, hozza létre, és importálja a foglalását. Illetve érdemes használni az eSky mobilalkalmazást is, melynek köszönhetően bármikor és bárhol azonnal hozzáférhet foglalásaihoz.

      Példák:

      Ryanair (repülés egy szakaszára/fejenként):

      • 10 kg, 1 db poggyász 55 x 40 x 20 cm – 4444 HUF – 9200 HUF*
      • 20 kg, 1 db poggyász 81 x 119 x 119 cm – 8430 HUF – 16860 HUF*

      Wizzair (repülés egy szakaszára/fejenként):

      • 10 kg, 1 db poggyász – 3065 HUF – 9120 HUF*
      • 20 kg, 1 db poggyász – 5058 HUF - 16860 HUF*
      • 32 kg, 1 db poggyász – 7740 HUF – 24294 HUF*

      A többi légitársaság feltételeiről itt tájékozódhat.

      * Az árakat a légitársaságok határozzák meg és módosíthatják őket. A megadott összegek tájékoztató jellegűek.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Feladott poggyász és kézi poggyász – a legfontosabb információk

      A legjobb utazási lehetőséget keresi, és kíváncsi, milyen poggyászt vihet magával a repülőgép fedélzetére? Általában háromféle poggyászt engedélyeznek a légitársaságok: személyes tárgy, kézi kézi poggyász és feladott (a repülőgép rakterében szállított) poggyász.

      • Egy személyes tárgy mindig benne van a jegy árában, és felvihető a repülőre. Ez lehet hátizsák, pénztárca vagy kis táska, aminek el kell férnie az ülés alatti rekeszben. Ne feledje, hogy minden légitársaság meghatározza a személyes tárgyak elfogadható méretét és súlyát. Emellett biztonsági okokból szigorúan szabályozzák a fedélzetre vihető tárgyak listáját.
      • Kézi poggyász ingyenesen vagy külön díj ellenében (légitársaságtól függően) felvihető a repülőgép fedélzetére, és az ülések feletti tárolórekeszbe helyezhető. Ne feledje azonban, hogy biztonsági okokból bizonyos, a kézi poggyászban elhelyezhető tárgyakat szigorúan szabályozza a törvény. Ugyanez a törvény határozza meg például azt is, hogy mennyi folyadék szállítható a kézi poggyászban. Azt is fontos megjegyezni, hogy minden légitársaság szigorúan meghatározza a saját szabályait a poggyász méretére és súlyára vonatkozóan.
      • A feladott poggyász olyan poggyász, amelynek súlya és méretei nagyobbak, mint a kézi poggyászé. Fapados légitársaságok (például Ryanair, Wizz Air és easyJet) esetében mindig felár ellenében lehet feladni, míg a normál légitársaságoknál a feladott poggyász is benne lehet a jegy árában. A szabályozás azt is lehetővé teszi, hogy a feladott poggyászban olyan tárgyakat vigyenek fel, amelyek a kézi poggyászban korlátozottak lehetnek. Hosszabb utakra ajánlott a feladott poggyász. A kézi poggyászhoz hasonlóan a feladott poggyász méreteit és súlyát is szigorúan a légitársaságok határozzák meg. A feladott poggyászt mindig a repülőtéren, a kiválasztott légitársaságok check-in pultjánál kell feladni, mielőtt alávetné magát a biztonsági ellenőrzésnek.

      Ha szeretné ellenőrizni, hogy milyen poggyászt vihet magával az utazásra, vagy feladott poggyászt szeretne vásárolni, lépjen az Ön eSky-fiókja „Foglalásaim” lapjára. Ha nem regisztrált felhasználó, hozzon létre egy fiókot, és importálja a foglalását. Illetve érdemes használni az eSky mobilalkalmazást is, melynek köszönhetően bármikor és bárhol azonnal hozzáférhet foglalásaihoz.

      Nézze meg itt, hogy mit vihet magával a gép fedélzetére és mit vihet a feladott poggyászban!

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Poggyász és elsőbbségi beszállás

      Kíváncsi, milyen előnyökkel jár az elsőbbségi beszállási szolgáltatás megvásárlása? Mindenekelőtt lehetővé teszi az utas számára, hogy helyet foglaljon az elsőbbségi sorban, és elkerülje a hosszú várakozási időt a gépre való felszálláshoz.

      Egyes népszerű fapados légitársaságok (például a Ryanair és a Wizz Air) lehetővé teszik az utasok számára, hogy a szolgáltatás részeként további kézi poggyászt vigyenek magukkal. Ez azonban nem szabály, ezért minden alkalommal ellenőrizze, mit tartalmaz ez a szolgáltatás, amikor elsőbbségi beszállási szolgáltatást vásárol.

      Az elsőbbségi beszállás jegyfoglaláskor vásárolható meg vagy későbbi időpontban az Ön eSky-fiókjában. Ha nem regisztrált felhasználó, hozzon létre egy fiókot, és importálja a foglalását. Illetve érdemes használni az eSky mobilalkalmazást is, melynek köszönhetően bármikor és bárhol azonnal hozzáférhet foglalásaihoz.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Mik a poggyászkorlátok?
      • Már megvan a jegye, indulni készül, és szeretné megnézni, mennyi poggyászt vihet magával egy repülőre? Használja az Ön eSky-fiókja „Foglalásaim” lapján, ahol minden szükséges információt megtalál a poggyászával kapcsolatban. Ha nem regisztrált felhasználó, hozzon létre egy fiókot, és importálja a foglalását. Illetve érdemes használni az eSky mobilalkalmazást is, melynek köszönhetően bármikor és bárhol azonnal hozzáférhet foglalásaihoz.
      • Még nem vásárolta meg jegyét, és azon tűnődik, melyik járatot válassza? A foglalási űrlapon tájékozódhat a maximális darabszámról, a poggyász maximális súlyáról és méreteiről. Ezenkívül a népszerű légitársaságok poggyászinformációi megtalálhatók weboldalainkon.

      Ne feledje, hogy a poggyászok megengedett mennyiségét és méretét minden légitársaság egyedileg határozza meg, ami azt jelenti, hogy repülőjegy vásárlása előtt érdemes minden alkalommal ellenőrizni, hogy mennyit vihet magával.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!

    A foglalásom

    • Hogyan ellenőrizheti a foglalása aktuális állapotát?

      Szeretné ellenőrizni foglalása aktuális állapotát, valamint annak részleteit? Az állapotának ellenőrzésének módja attól függ, hogy az eSky vagy közvetlenül a légitársaság keresi fel Önt (további információ a légitársaságok által kezelt eSky-foglalásokról). Minden lényeges információt megtalál a repülőjeggyel együtt elküldött e-mailben.

      • Az eSky keresett meg

        Repülőjegy-foglalásának, szállásfoglalásának és Repülőjegy+Hotel foglalásának aktuális állapota az Ön eSky-fiókja „Foglalásaim” lapján található. Ha nincs fiókja, hozzon létre egyet, és importálja a foglalást. Emellett érdemes az eSky mobilalkalmazást is használni, melynek köszönhetően bármikor, bárhol azonnal hozzáférhet foglalásaihoz.

        Szeretné tudni az Ön fiókja további funkcióit? Olvassa el ezt a cikket.

        A bejelentkezéshez vagy az eSky-fiók létrehozásához kattintson ide.

        A repülőjárat menetrendjének változása vagy a járat törlése esetén e-mailt is küldünk Önnek. Javasoljuk, hogy 12 órával a tervezett indulás előtt ellenőrizze a menetrendjét az Ön eSky-fiókjában, és kövesse a jegyfoglaláskor megadott e-mail-címre érkező üzeneteket.

      • A légitársaság keresett meg

        Foglalásának aktuális állapotát a légitársaság honlapján ellenőrizheti, ha bejelentkezik a légitársaság által megadott adatokkal. Menetrend-módosítás vagy járattörlés esetén ezeket az információkat közvetlenül a légitársaságtól kapja meg a foglalás során megadott e-mail-címre. Javasoljuk, hogy 12 órával a menetrend szerinti indulás előtt ellenőrizze a légitársaság honlapján a menetrendjét, és kövesse a jegyfoglaláskor megadott e-mail-címre érkező üzeneteket.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Hogyan kezelhetem a foglalásomat?

      Szeretné módosítani a foglalását, további szolgáltatásokat vásárolni, vagy közvetlenül hozzá szeretne férni annak adataihoz? A foglalás kezelésének módja attól függ, hogy az eSky vagy közvetlenül a légitársaság veszi-e fel Önnel a kapcsolatot ( további információ a légitársaságok által kezelt eSky-foglalásokról ). Minden lényeges információt megtalál a repülőjeggyel együtt elküldött e-mailben.

      • Az eSky keresett meg

        A repülőjegy-foglalásai, a szállodafoglalásai és a Repülőjegy+Hotel csomagjai részleteit az Ön eSky-fiókjában találja, és használhatja foglalásainak kezeléséhez, valamint online utasfelvételhez is (egyes légitársaságok esetében). Az Ön eSky fiókjának köszönhetően egyszerűen:

        • ellenőrizheti foglalása számát és állapotát,
        • kérheti utazása dátumának módosítását,
        • megtudhatja, hogyan végezze el az online utasfelvételt,
        • fizethet feladott poggyászért és elsőbbségi beszállásáért,
        • ellenőrizheti a szükséges dokumentumokat és a célországban érvényes biztonsági szabályokat,
        • ellenőrizheti a vízumkövetelményeket és vásárolhat vízumot vagy ESTA-t,
        • foglalhat kedvezményes áron szállást, köthet biztosítást és bérelhet autót.

        Ha nem regisztrált felhasználó, hozzon létre egy fiókot, és importálja a foglalását. Illetve érdemes használni az eSky mobilalkalmazást is, melynek köszönhetően bármikor és bárhol azonnal hozzáférhet foglalásaihoz.

        Szeretné látni az Ön fiókjában rejlő további lehetőségeket? Olvassa el a cikket.

        Az Ön eSky-fiókba való bejelentkezéshez vagy regisztrációhoz kattintson ide.

      • A légitársaság keresett meg

        A légitársaság honlapján kezelheti a foglalását, tájékozódhat az aktuális menetrendről és az utazás részleteiről. A repülőjegy vásárlásakor megadott e-mail-címre a légitársaság minden információt megad a lehetséges foglaláskezelési lehetőségekről és a kapcsolattartás preferált módjáról.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Nincs foglalási visszaigazolásom. Hogyan tudom ellenőrizni az állapotát?

      Információra van szüksége foglalása állapotáról, de sehol sem találja a foglalási visszaigazolását? Használja az Ön eSky-fiókja „Foglalásaim” lapját, ahol minden lényeges információt megtalál az utazásával kapcsolatban. Ha nem regisztrált felhasználó, hozzon létre egy fiókot, és importálja a foglalását. Illetve érdemes használni az eSky mobilalkalmazást is, melynek köszönhetően bármikor és bárhol azonnal hozzáférhet foglalásaihoz.

      Ezenkívül a foglalást követően e-mailben visszaigazolást küldünk Önnek. Ha nem talál tőlünk küldött üzenetet a postafiókjában, kérjük, ellenőrizze a SPAM mappát, és ellenőrizze, hogy a foglaláskor megadott e-mail-cím helyes-e. A foglalást tartalmazó e-mail-üzenetet újra elküldheti e-mail-címére az Ön fiókja használatával, vagy használhat egy erre a célra szolgáló űrlapot - itt.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Nem emlékszem a foglalási számomra. Mit kellene tennem?

      Szüksége van az eSky foglalási számára vagy repülőjegy-foglalási számára, hogy kapcsolatba léphessen velünk, vagy amikor már a repülőtérre tart? Minden részlet, beleértve az említett számokat is, megtalálható az Ön eSky-fiókja „Foglalásaim” lapján. Ha nem rendelkezik fiókkal, megtekintheti az általunk a foglalás során megadott címre küldött e-mailt is. Emellett érdemes az eSky mobilalkalmazást is használni, melynek köszönhetően bármikor, bárhol azonnal hozzáférhet foglalásaihoz.

      Ha nem talál, vagy nem kapott tőlünk üzenetet, kérjük, küldjön újra egy e-mailt a foglalási adatokkal a weboldalunkon itt található, erre a célra szolgáló űrlap segítségével.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • A foglalás során helytelenül megadott e-mail-cím. Mit kellene tennem?

      Ha biztos abban, hogy rossz e-mail-címet adott meg a foglaláskor, pl. elírás volt benne, menjen az Ön eSky fiókjába, ahol kezelheti a foglalást és javíthatja az információkat. Ha nem regisztrált felhasználó, hozzon létre egy fiókot, és importálja a foglalását. Illetve érdemes használni az eSky mobilalkalmazást is, melynek köszönhetően bármikor és bárhol azonnal hozzáférhet foglalásaihoz.

      Ha gyors módosításra van szüksége vagy időt takarítana meg, módosítsa saját maga adatait az Ön fiókja segítségével. A hibás adatok módosítását a kapcsolatfelvételi űrlapon is kérheti a foglalási adatok (név, dátum, repülési útvonal) megadásával, de tanácsadóink kérhetnek további információkat kérésének igazolásához - itt.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Hogyan vásárolhatok elsőbbségi beszállást?

      Ha hosszú ideig kell várakozni a gépbe történő beszállásra, az jelentősen befolyásolhatja az utazás alatti kényelmét és a jó közérzetet. Ezért érdemes az elsőbbségi beszállás szolgáltatást megvásárolni. Ezt megteheti jegyfoglaláskor és utána is, de legkésőbb az indulás előtt 48 órával.

      A szolgáltatás megvásárlásához válassza ki a megfelelő opciót az Ön eSky-fiókja „Foglalásaim” lapján. Használhatja saját maga is a foglalás kezeléséhez. Ha nem regisztrált felhasználó, hozzon létre egy fiókot, és importálja a foglalását. Illetve érdemes használni az eSky mobilalkalmazást is, melynek köszönhetően bármikor és bárhol azonnal hozzáférhet foglalásaihoz.

      Figyelem! Az elsőbbségi beszállás szolgáltatás korlátozott, és előfordulhat, hogy nem érhető el.

      Példák:

      Ryanair (repülés egy szakaszára/fejenként):

      • Fedélzetre lépés elsőbbségi sorban, magaddal vihetsz egy max. 40 x 20 x 25 cm méretű táskát és egy max. 55 x 40 x 20 cm méretű, max. 10 kg-os kézipoggyászt 2145-5977 HUF* áron.

      Wizzair (repülés egy szakaszára/fejenként):

      • Fedélzetre lépés elsőbbségi sorban, magaddal vihetsz egy max. 40 x 30 x 20 cm méretű, max. 10 kg-os táskát és egy max. 50 x 40 x 23 cm méretű, max. 10 kg-os kézipoggyászt 1610-10193 HUF* áron.

      * Az árakat a légitársaságok határozzák meg és módosíthatják őket. A megadott összegek tájékoztató jellegűek.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Hogyan vásárolhatok ülőhelyválasztási szolgáltatást?

      Utazást tervez, és azon töpreng, hogyan válasszon és foglaljon le egy preferált helyet a repülőn, például egy ablak melletti ülést, egy extra lábtérrel rendelkező ülést, vagy csoportos utazás esetén a megfelelő, egymás melletti helyet? Preferált ülőhelyet vásárolhat jegyfoglaláskor (csak bizonyos légitársaságoknál elérhető) az eSky-on, vagy úgy, hogy kapcsolatba lép velünk a kapcsolatfelvételi űrlap segítségével - itt.

      Ne feledje, hogy a légitársaságok foglalási rendszerei véletlenszerűen osztják ki a helyeket a repülőn minden utazónak. Így aztán, ha csoportban utazik, akkor a légitársaság nem ülteti a többiek mellé (az egyetlen kivétel ez alól a szabály alól, ha a gyermek a gondozójával utazik repülőgépen). Az ilyen kellemetlenségek elkerülése érdekében érdemes egy preferált ülőhelykiválasztási szolgáltatást vásárolni.

      A preferált ülőhelyválasztási szolgáltatás felár ellenében vehető igénybe, ára a légitársaságtól és a választott ülőhely típusától függ. A kérésre válaszul kollégáink információt küldenek a kiválasztott helyekkel és a foglalás árával kapcsolatban.

      A szolgáltatás díja fejenként 1456-8430 HUF között változik (minden egyes repülésért)*.

      Figyelem! A szabad helyek száma a repülőben dinamikusan változik, az általad kívánt hely foglalt is lehet.

      * Az árakat a légitársaságok határozzák meg és módosíthatják őket. A megadott összegek tájékoztató jellegűek.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Hogyan fizethetem ki a foglalásomat?

      Kíváncsi, hogy szükség van-e bankkártya használatára az eSky-foglalás fizetéséhez? Biztos lehet benne, hogy ezt az összes népszerű fizetési móddal megteheti (beleértve a bankkártyát, a gyorsfizetést, beleértve a halasztott fizetési vagy részletfizetési lehetőségeket, valamint a hagyományos banki átutalást). A fizetési mód a jegyfoglalási képernyőn választható ki.

      Tekintettel arra, hogy a jegyárak csak fizetéskor garantáltak, javasoljuk a kártyás fizetést vagy a gyorsfizetést. A hagyományos átutalással történő előzetes jegyfoglalás esetén előfordulhat, hogy a jegyekért többet kell fizetni, mivel azok árai dinamikusan változnak a légitársaság szabályzatától és az ülőhelyek elérhetőségétől függően. Ha az eredeti jegyáron felül további fizetésre van szükség, felvesszük Önnel a kapcsolatot, tájékoztatjuk az összegről, és jelezzük, hogyan fizetheti ki.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Törölni akarom a foglalásomat. Hogyan tehetem ezt meg?

      Sajnos a legtöbb fapados légitársaságnál (beleértve a Ryanairt, a Wizz Airt, az easyJetet) a megvásárolt jegyek árának visszatérítése nem lehetséges. A légitársaságok a foglalási feltételekben hangsúlyozzák, hogy a jegyek nem visszaválthatók.

      Ha kereskedelmi légitársaságokról van szó (pl. LOT, Lufthansa, Air France), a jegy visszaváltásának lehetőségét a díjszabási feltételek határozzák meg.

      Ha visszatérítést szeretne kérni, használja az itt található kapcsolatfelvételi űrlapot, vagy ellenőrizze az Ön fiókjában a visszatérítés lehetőségét.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Tájékoztatás a légitársaság által a repülési idő változásáról

      Attól tart, hogy változások történhetnek a járatának a menetrendjében? Ne aggódjon, minden szükséges információt időben megkap. Az értesítés módja attól függ, hogy az eSky vagy közvetlenül a légitársaság keresi-e meg Önt a foglalásával kapcsolatban ( további információ a légitársaságok által kezelt eSky-foglalásokról ). Minden lényeges információt megtalál a repülőjeggyel együtt elküldött e-mailben.

      • Az eSky keresett meg

        A repülési menetrend változásával kapcsolatos információkat az Ön eSky-fiókja „Foglalásaim” lapján találja. Ha nem regisztrált felhasználó, hozzon létre egy fiókot, és importálja a foglalását. Illetve érdemes használni az eSky mobilalkalmazást is, melynek köszönhetően bármikor és bárhol azonnal hozzáférhet foglalásaihoz.
        Ezen túlmenően a foglalás során megadott címre küldött e-mailben értesítjük az esetleges változásokról. Az e-mail címe ez lesz: „FONTOS! Menetrendváltozás, repülőjegy [a foglalási száma].” A foglalás során megadott e-mail-címre egy új jegyet is küldünk a járat frissített indulási idejével.
        Javasoljuk, hogy 12 órával a tervezett indulási idő előtt ellenőrizze az Ön eSky-fiókjában a repülési menetrendjét, és figyelje a jegyfoglaláskor megadott e-mail-címre érkező üzeneteket.

      • A légitársaság keresett meg

        A járatok menetrendjének változásairól minden információt közvetlenül a légitársaságtól kap a foglalás során megadott e-mail-címre. A járatok aktuális menetrendje a légitársaság honlapján is megtalálható. Javasoljuk, hogy a menetrend szerinti indulás előtt 12 órával ellenőrizze a menetrendjét a légitársaság honlapján, és figyelje a jegyfoglaláskor megadott e-mail-címre érkező üzeneteket.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!

    Módosítások a foglalásban

    • Hogyan tudom módosítani a repülés dátumát?

      Már megvásárolta jegyét az eSky-on, de változtak a tervei? Érdeklődhet a repülési dátum módosításának lehetőségéről. Ne feledje, hogy a repülés dátumának módosítása további költségek nélkül gyakran lehetetlen, és a foglalás bármilyen módosítását a légitársaságnak jóvá kell hagynia.
      Ha módosítani szeretné repülése dátumát, nézze meg, hogy az eSky vagy közvetlenül a légitársaság vette-e fel Önnel a kapcsolatot ( további információ a légitársaságok által kezelt eSky-foglalásokról ). A vonatkozó információkat abban az e-mailben találja meg, amelyet a repülőjeggyel együtt küldtünk Önnek.

      • Az eSky keresett meg

        Megtudhatja, hogy a légitársaság engedélyezi-e Önnek az utazás dátumának módosítását, ha kiválasztja a „Repülés dátumának módosítása” lehetőséget a „Foglalásaim” lapon az Ön eSky-fiókjában. Ha nincs fiókja, hozzon létre egyet, és importálja a foglalását. Emellett érdemes az eSky mobilalkalmazást is használni, melynek köszönhetően bármikor, bárhol azonnal hozzáférhet foglalásaihoz.

        Felhívjuk figyelmét, hogy a repülőjegy megvásárlása után a repülési dátum módosításának lehetősége a légitársaságtól függ. Egyes fapados légitársaságok felár ellenében teszik lehetővé a dátum módosítását (fuvarozótól függően ez akár 169 EUR is lehet), míg egyes menetrend szerinti légitársaságok csak meghatározott tarifák mellett nyújtják ezt a szolgáltatást.

        A repülési dátum módosításának díja utasonként a járat minden egyes szakaszára (egy járatra) kerül felszámításra. Ezenkívül az eredetileg vásárolt jegy és az új jegy árkülönbsége is hozzáadható. A légitársaságok nem térítik vissza a különbözetet, ha az új jegy ára alacsonyabb, mint az eredeti jegy ára.

        Egyes esetekben az eSky 6870 HUF ügynökségi díjat számít fel a jegyváltásért, amelyet a módosítás végső költsége tartalmaz. Ez a díj minden utas után felszámításra kerül, akinek a jegyét módosították.

      • A légitársaság keresett meg

        Kérjük, forduljon közvetlenül a légitársasághoz, hogy megtudja, lehetséges-e módosítani a repülési dátumot. Felhívjuk figyelmét, hogy a repülőjegy megvásárlása után a repülési dátum módosításának lehetősége a légitársaságtól függ. Egyes fapados légitársaságok felár ellenében teszik lehetővé a dátum módosítását (fuvarozótól függően ez akár 169 EUR is lehet), míg egyes menetrend szerinti légitársaságok csak meghatározott tarifák mellett nyújtják ezt a szolgáltatást.

        A repülési dátum módosításának díja utasonként a járat minden egyes szakaszára (egy járatra) kerül felszámításra. Ezenkívül az eredetileg vásárolt jegy és az új jegy árkülönbsége is hozzáadható. A légitársaságok nem térítik vissza a különbözetet, ha az új jegy ára alacsonyabb, mint az eredeti jegy ára.

         

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Hogyan javíthatom vagy módosíthatom az utasok adatait?

      Ha a jegyfoglalás során hibát követett el az utasok adatainak megadása során, érdeklődhet a foglalás helyesbítésének lehetőségéről. Sajnos a legtöbb légitársaság nem teszi lehetővé a jegyen szereplő adatok megváltoztatását. Egyes légitársaságok azonban lehetővé teszik az információ bizonyos mértékig történő megváltoztatását. Az ilyen változtatások mértéke és ára az adott légitársaság szabályzatától függ.

      Olyan helytelen információt a jegyen, mint pl.

      • Vezeték- vagy keresztnév elírása,
      • hibás születési dátum,
      • hibás utasmegszólítás (Mr./Mrs.),
      • hibás utastípus (felnőtt/gyerek)

      haladéktalanul jelenteni kell. Tanácsadóink ellenőrzik a fent említett hibák kijavításának lehetőségét, tájékoztatást adnak a módosítás esetleges díjairól, és felveszik a kapcsolatot a légitársaságokkal a jegyen szereplő adatok javítása érdekében.

      Figyelem! Nem számít hibának a speciális karakterek és ékezetek (pl. č, é, ö), valamint a szóközök és diakritikus jelek hiánya a többrészes vezetéknevekben a jegyen. A légitársaságok szándékosan nem használják ezeket.

      Ha módosítani kívánja adatait, vagy kérni az utasok adatainak helyesbítését, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a kapcsolatfelvételi űrlapon - itt.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!

    Számla

    • Számla küldése

      Számlára van szüksége az eSky-foglalásához? Hogy megkapja, repülőjegy- vagy szállásfoglaláskor válassza az „áfás számlát szeretnék kapni” lehetőséget. Az eSky-on vásárolt szolgáltatásokról csak így lehet számlát igényelni.

      A megadott e-mail-címre kap egy számlát. Ha több nap telt el azóta, hogy lefoglalta repülőjegyét vagy szállását, és még mindig nincs számlája, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az itt található kapcsolatfelvételi űrlap segítségével.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Hogyan tudom megváltoztatni a vevő adatait a számlán?

      Mi a teendő, ha a jegyfoglalás után módosítania kell a számlán szereplő vevőt? A vevő (nem az utas!) adatainak módosítására a jegyvásárlást követő 30 napig van lehetőség, de nem mindig. Az eSky a következő esetekben engedélyezi a részletek módosítását:

      • természetes személyről más természetes személyre,
      • természetes személyről cégre.

      Az adatok megváltoztatása egyik cégről a másikra, illetve egy cégről természetes személyre nem lehetséges.

      Amennyiben módosítani kívánja a jegyvásárló számlán szereplő adatait, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a kapcsolatfelvételi űrlapon - itt.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Hogyan ellenőrizhetem a fizetés állapotát?

      Nem biztos benne, hogy a foglalás kifizetése sikeres volt, vagy a véglegesítését várja? Az eSky-on egyszerűen és gyorsan ellenőrizheti a fizetési állapotot. Ehhez használja az Ön eSky-fiókja „Foglalásaim” lapját. Ha nem regisztrált felhasználó, hozzon létre egy fiókot, és importálja a foglalását. Illetve érdemes használni az eSky mobilalkalmazást is, melynek köszönhetően bármikor és bárhol azonnal hozzáférhet foglalásaihoz.

      Emellett kártyás vagy azonnali átutalással történő fizetés esetén e-mailt küldünk a foglalás összesítésével és a sikeres teljesítéssel kapcsolatos információkkal. A hagyományos banki átutalást választó utasok tájékoztatást kapnak a kezdeti jegyfoglalásról és a függőben lévő fizetésről. A foglalás teljesítéséről szóló visszaigazolást csak a számlánkra történő fizetés megérkezése után küldjük ki.

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!
    • Miért van két összeg egy számlán, mindkettő különböző pénznemben?

      Mivel a vásárlást egy lengyel cég bonyolítja le, a törvényi előírások két összeg feltüntetését írják elő a számlán. Az egyik a szolgáltatás megvásárlásának összege, a másik pedig annak megfelelője PLN-ben (lengyel zloty).

      Tartalmazza ez a cikk az Ön által keresett információkat? Igen | Nem
      Véleményem szerint ez az írás:
      Köszönjük a véleményét!

    Kapcsolati űrlap – foglalási szolgáltatás

    Kérje segítségünket mielőbb! Válassza ki a megfelelő témát, és adja meg a szükséges információkat.

    A munkaóráink:

    Hétfő-Péntek: 9:00 - 16:00

    Igyekszünk, hogy minél gyorsabban válaszoljunk.

    Hogyan segíthetünk önnek?

    Sürgős ügy? Hívjon fel minket