Menü

Bejelentkezési folyamatok hotelek, apartmanok, vendégházak esetében

Bejelentkezési folyamatok hotelek, apartmanok, vendégházak esetében

A vendégeknek általában minden hotelben és hasonló szálláshelyen be kell jelentkezniük, amely során meg kell adni vagy igazolni kell a vendégek személyes adatait. A bejelentkezési folyamat eltérhet a különböző szálláshelyeken, különösen az apartmanok vagy vendégházak esetében, de általánosságban elmondható:

  • A vendégeknek be kell mutatniuk a foglalás visszaigazolását, valamint a személyes okmányukat, mint például az útlevelüket vagy a személyi igazolványukat, néhány esetben a vezetői engedélyüket, amelyeket a hotel lemásolhat vagy megőrizhet a nyilvántartáshoz, és a vendégeknek alá kell írniuk a regisztrációs nyomtatványt. Általában szobánként egy vendégnek elég átesnie a regisztráción.
  • Néhány szálláshely az általános bejelentkezési eljárás részeként hitelkártyát kér biztosítékként, vagy akár kauciót is kér a tartózkodás alatt esetlegesen előforduló kiadásokra (szobaszerviz, minibár).

Határozottan javasoljuk, hogy előzetesen nézze át a bejelentkezési folyamatot, függően attól, hogy milyen típusú szálláshelyen foglalt, akkor különösen, ha apartmant, vendégházat stb. foglalt.

Hotelek: A bejelentkezési időszak különböző lehet, de nagyjából déli 12-től délután 4 óráig terjed, függően a szálláshely szabályaitól és előírásaitól.

Korai és kései bejelentkezésre is van lehetőség mindaddig, amíg a vendég minden szükséges információt előre közöl a hotellel és megteszi a megfelelő intézkedéseket. Néhány hotel ezért felárat számít fel, néhánynál pedig nincs lehetőség korai vagy kései bejelentkezésre, mert a recepció éjjel zárva lehet.

Aparthotelek és vendégházak: Kérjük, vegye figyelembe, hogy ezek független szálláshelyek, egyéni szabályzatokkal, amelyek a hotelekétől jelentősen eltérő bejelentkezési eljárást is alkalmazhatnak. A legtöbb esetben ezek a szálláshelyek nem rendelkeznek recepciós pulttal, és a vendégeknek egy másik helyen kell átvenniük a szobakulcsokat. A vendégeknek néha fel kell hívniuk a szálláshelyet, és a bejelentkezési procedúra az érkezési időpontjuktól függhet. Az apartmanok és vendégházak kauciót is kérhetnek garanciaként, amelyet aztán a vendég visszakap, ha nem tett kárt a szálláshelyben, ha viszont valamilyen kárt okozott, akkor a kaució egy részét vagy egészét elveszíti.

Ha további információra van szüksége egy meghatározott szálláshellyel kapcsolatban, lépjen velünk kapcsolatba a hotels@esky.com címen.

Az ötletek és az észrevételek az eSky.hu által csak információs céllal, ötletekként kerülnek felhasználásra és nem képezhetik peres eljárás részét.

Interested but need more info?
Köszönjük segítségét

Az Öntöl kapott visszajelzés segít nekünk hogy a témák lényegesek maradjanak

Temporarily we could not send your suggestions

Send again Próbálja meg később